Tjejkväll i ljusgården

Haha, jag vet inte hur det gick till men nu sitter jag här med några av mina favorittjejer i ljusgården (för er som inte vet om det är det en underbar mötesplats i skolan, mitt i allt där alla kommer och går och man kan allt från sitta och plugga till fika eller bara umgås, samt det finns en scen här allt kan hända på) och vi ska övernatta här. Det kallar jag myspys! Oj vilken lång mening de där blev, men jag skyller på att jag är en aningen trött och jag mår allmänt bra. Det var exakt det här jag behövde; en harmonisk dag att bara vara och gjort bort lite saker men inte stressat allt för mycket.
Kort och gott för idag :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja visst blev det :) och tack desamma :)



saknar dig också!

2009-12-08 @ 17:33:11
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0