Mer harmonisk, äntligen.

Här sitter jag nu och försöker komma på en bra inledning på ett blogginlägg. Jag vet till och med knappt vad jag ska fortsätta skriva om, men jag vet att jag vill. Jag satte mig här och det kändes helt naturligt och roligt, och då tänkte jag inte så mycket utan gjorde det bara. Och det är väl så jag ska fortsätta göra när jag skriver. Jag är inte van med blogginlägg och inte heller skrivandet, jag skriver alldeles för sällan - vilket jag brukade tycka om väldigt mycket, vilket jag behöver och får ut något av. Jag vet inte, men jag tror det fortfarande är så vilket jag inte vet eftersom jag inte tagit mig ro att göra det.

På senaste tiden har det varit väldigt mycket. Jag har inte haft tid att tänka, känna eller liknande och det är väl både på gott och lite ont. Men jag har mått bra, väldigt bra och det är jag tacksam över! Senaste tiden känns som en evighet, att det kan hända så mycket på så kort tid. Det är skönt att veta att det går att gå vidare, även fast när man tar tag i tankar och känslor kan falla tillbaka lite men det är förståeligt - i alla fall för mig.
Skolan har satt igång och jag trivs hur bra som helst! Jag trivs med klassen, alla andra personer runt omkring mig nu och såklart programmet. Jag saknar dansen och alla människor bland annat familjen man sällan nu förtiden hinner träffa men jag vet att de/dem finns kvar och det känns underbart. Nu har jag så mycket mer att vara glad för och det kommer jag aldrig glömma hur härligt det kändes när jag kom underfund med de.
Efter en otroligt skön söndag, jag älskar söndagar, med allt möjligt från bland annat städ, plugg och vila till philm med fina vänner kommer jag somna gott ikväll. Nu ska jag dricka mitt te och kanske läsa lite samt göra mig i ordning för sängen.
En ny vecka startar imorgon och jag är glad att jag har kunnat återhämta mig efter denna vecka och känner mig nu mer harmonisk.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0