Härlig kväll

Jag måste bara börja med att säga att det är mindre än två dagar nu till skolan sätter igång och jag längtar så oroligt mycket!

Nu sitter jag i mysig sidenmorgonrock och har plockat fram lite smått och gott i vardagsrummet. Jag har nyligt duschat och varit ute på en morgonpromenad, och jag sa nyss till M i köket "jag är inte trött men jag känner mig riktigt seg och slut i kroppen". Så har jag känt mig lite på dagen så (haha, säkert på grund ut av att jag drack mycket kaffe imorse men inte åt så mycket innan lunchen) som tur var fick jag hit Karro och vi lagade jättegod lunch, satt och snackade om allt möjligt och spelade Vem där. Hur trevligt som helst! 

När Karro for till jobbet följde jag M till gymet på Stil, vilket jag behövde komma igång med - dels om jag ska skaffa kortet där och dels att jag behöver mer träning, rutiner och så vidare! Det var skönt men jobbigt, haha.

Väl hemma igen åt jag jättegod sallad M hade satt ihop, satt på Internet och läste min bok. Jag var fortfarande seg och lite lätt ont i huvudet men kände mig inte rastlös som jag tyvärr känt mig de senaste veckorna. Och det resulterade i en harmonisk, härlig och bra kväll med allt från både "ta-hand-om-sig-själv och göra-bort-saker"! 

Och nu ska jag göra som Karro börjat göra, vilket av henne kommer från Emelie - skriva ner tre bra saker från idag

1. Äntligen har jag fått mina harmoniska kvällar med mindre rastlöshet och tänk smått tillbaka
2. Jag har tillbringat och haft väldigt roligt med en underbar vän, Karro
3. Jag är tacksam att vänner finns

Kram och godnatt för ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0