God morgon!

Nu är det bara en dag kvar, 24 timmar till jag är vaken igen men morgonen imorgon kommer kännas helt annorlunda. Äntligen är det nära till det sätter igång!

Idag blir det att försöka tänka på annat än starten på universitetstiden imorgon och jag känner mig duktig som klev upp klockan 6 för att vänja mig lite mer att kliva upp tidigt. Nu ser jag nyhetsmorgon och det är väldigt mysigt! Snart ska jag göra frukost och sen göra mig iordning för dagen. 

  • Kl. 09.00 åka med farmor och farfar till Finland, bland annat klippa mig där
  • Umgås med Sofie (www.sofieomnell.blogg.se) när jag kommer hem på dagen
  • Kvällspromenad
  • Färga håret
  • Lägga sig tidigt, läsa bok
Det var min punktlista för tisdagen! 
Jag har även igårkväll skrivit en "att-göra-lista" så ska försöka pricka av så många som möjligt.

Nu ska jag tvätta ansiktet och göra frukost, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

åh vilken färg blir håret? :)

2009-08-18 @ 16:49:08
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0